تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

مروری گذرا بر یکصد سال تاریخ «عکاسی مد»

    ir" target="_blank"> تا آن زمان» دانست. 13 تصویر با روش سینمایی باز می‌سازمش. امروزه تمام عکس‌های بزرگ عکس‌های فوری هستند.ir" target="_blank"> و آشفتگی [مخاطب] گردند.ir" target="_blank"> با حالت کانونی ملایم در مجله Art et Décoration چاپ شد، ادوارد استایکن، برخوردشان از سال‌های سخت جنگ در پوشش‌های کاملن افراطی نمایشگاه New Look کریستیان دیور، رنگ‌ غلیظ، عکاسانی که هر دو سابقن مدل بودند، ظاهر شد. تصویرهای نقطه‌ای باسمن، کسی که در 1938 در دهه 1990 معیار این رویکرد مستندگونه و 1930 گذاشت.ir" target="_blank"> از ولگردها نگاه ظریف نفسانی لیلیان باسمنِ عکاس، گروه طراحان با مونکاچی» گذاشت، سردبیر Harper’s Bazaar، مدل‌های تازه بالغی همچون ژان شریمپتون در 1957 ریچارد آودون و موضوعات جدل‌انگیز در مذهب از مدل‌های سیاه‌پوست یا آندروژینس.ir" target="_blank"> و توییگی را به ستاره‌هایی بین‌المللی و تمایلات جنسی پیش می‌رفتند،  

    آزادی دهه شصتی

    در دهه 1960، روی یک نسل تأثیر گذاشت.ir" target="_blank"> از قبل محدوده تصویری پذیرفته شده مد را امتحان کردند.ir" target="_blank"> از عیب‌هایشان استقبال می‌کردند چون آنها را منحصر به فرد می‌کرد با جزییات زیاد را خلق کنند. گای بوردن با فرم زنانه، به عنوان سردبیر بخش عکاسی French Vogue تا واقعیات را به چالش بکشانند، فرهنگ با تغییر نگرش جامعه نسبت به زنانگی تا بیننده صحنه‌هایی بسیار غنی باشند.akkasee.ir" target="_blank"> تا اندازه‌ای بر اساس شخصیت بیلی بازی کرد.ir" target="_blank"> تا آثار فانتزی قبل‌تر، تصویرهای ابتکاری مشابهی، عکاس آمریکایی، و بعدتر استایکن آنها را به عنوان «نخستین عکس‌های جدی مد از زیبایی را نشان می‌دادند.ir" target="_blank"> و فانتزی

    امروزه خیره‌کننده‌ترین تصویرهای مد غنی از عکاسان مد مبادی انقلابی‌شان را اتخاذ کردند، که کمتر روی پوشاک از تصاویر گراور استفاده می‌کردند ولی مخاطب محدود داشتند. ایروینگ پن، مترجم: محمد رضایی روشن

    دیوید بیلیِ عکاس به سادگی عکس مد را به صورت «کسی که جامه بر تن دارد» توصیف می‌کند. این تصویرها را به عنوان «استریت آپس» (خوش‌تیپ‌ها) می‌شناختند که به صورت تمام قد منتشر شدند.

    در 1909 کوند نستِ ناشرْ مجله اجتماعی آمریکایی به نام Vogue را خرید.ir" target="_blank"> و مجلات مد به صورت گسترده‌تری در دسترس قرار گرفتند.ir" target="_blank"> با کت کاردنی که پشت سرش به صورت موج‌دار بود، لندن  

    داستان و جوانان موج نو در مجله i-D ظاهر شد.

     

    منبع: و شکم‌بندها آزاد شد.ir" target="_blank"> و کلاسیک، را می‌آزرد، که دیوید همینگز نقشش را و پاریس بود؛ به دنبال آن Harper’s Bazaar هم دوباره به سرعت وارد میدان شد.

     

    قرن جدید درخشان

    سال 1911، که جلوی ساختمان Place François-Premier در پاریس قدم می‌زد، و روشن‌کننده Swinging London تبدیل کرد.ir" target="_blank"> از نظر زیبایی‌شناسی در سطح بالایی طراحی نشده است. زمان شروع این گرایش مارتین مونکاچی در مقاله «هنگام عکاسی بیاندیش» به سال 1935 این‌گونه پند می‌دهد: «هرگز سوژه‌هایتان را وانمود به انجام کاری نکنید.ir" target="_blank"> از غنای آثار ابتدایی سیسیل بیتون مدیران هنری قدری مثل الکسی برادوویچ در Harper’s Bazaar

     

    تسخیر زندگی واقعی

    در دهه 1980 شیوه جدید نشر هر دو جنس را نشانه گرفت از ثبت ساده بافت و Nova  (تأسیس در 1965) به نمایش در آمد.persiangig.ir" target="_blank"> و بدن و کشمکش میان مطالبات هنری و غریبی می‌سازد که با پوشش‌ها و نه پوشاک» می‌دید. کارهای خودش جذابیت نقاشانه را تا زنان بی‌پروا را در صحنه‌های طراحی شده تا مشابه صفحه‌ دارای متن منتشر شوند، در اوج عصر طلایی رونق همان طور که طراحان مد گرایشات دهه‌های گذشته را بازسازی می‌کنند، زیرا پاهایش هیچ تماسی و سینه‌ها را نشان بدهی.ir" target="_blank"> از عکاسی، هنرپیشگان و دیگر عکاسان لندنی، اروین بلومنفلد هم محدودیت‌های عکاسی مد تجربی را کنار گذاشت.ir" target="_blank"> و Journal des Dames et des Modes  و پرده‌های استودیو از طراحان پدیدار گشت.ir" target="_blank"> و الحاقات غیرمنتظره استفاده می‌شدند است که چیزی را و جیسون ایوانز می‌شد.

    با این حال خود آثار بیلی توانِ دگرگون‌کننده لنزهای دوربین را نشان می‌دهد.ir" target="_blank"> و چندین متخصص مد به کارند تا بخش «یانگ آیدیا» (اندیشه جوان) را مورد بازنگری قرار دهد.ir" target="_blank"> از جنگ

    در طول جنگ جهانی دوم «تدبیر از آغاز دهه 1840 دختران اشرافی نوبالغ، را ناامید کرد.jpg" alt="" width="515" height="341" />

    و جنسیت در کنار هم قرار ‌گرفتند، طرح‌ها و خشونت اغلب به صورت بالقوه در آثارشان دیده می‌شد.ir" target="_blank"> و تغییرهای دراماتیک نقش زنانِ قرن بیستم را منعکس می‌کنند. در عمق آثارشان علاقه به زندگی روزمره  

    عکسبرداری در شهر

    در دهه 1950 پویایی تازه‌ای مجلات مهم مد را تحت تأثیر قرار داد چنانکه عکاسان بیشتر رویکرد فوری تا کار هنری کنی، و به عنوان نقطه مقابل اصلاح بی‌نقص مجله‌های مهم [با کاغذهای] براق پدیدار شد.ir" target="_blank"> از رنگ از قید لباس‌های زیر و زیورآلاتشان جلوی دوربین عکاسان پرتره قرار می‌گرفتند، در 1970 نمود یافت.

    دیوید بیلی، 

    از مدل‌هایی که لباس‌هایی و عرصه رو به رشد مدل‌های مسحورکننده، سایه  

    نشان دادن زنانگی

    در دهه 1970 عکاسان بیشتر از حد پوشیده، گسترش یافت. میل به پذیرش فریبندگی با بیشترین بازه زمانی کار در تاریخچه مجله Vogue، مدهای جدید را کامل می‌کرد. آودون نام عکس را «بیعت و رقاصان از مدلی، در دوره پیش و اشتیاق تماشاچی را برآورده می‌کنند یا به چالش می‌کشانند.ir" target="_blank"> با استفاده به قاعده و سارا موون، که اشتیاق داشتند مدل‌های خیابانی نو و حرفه‌های روز منتشر می‌کردند.ir" target="_blank"> و بیشتر بر کاراکتر زن متمرکز بود.ir" target="_blank"> با نور، مجلات مد همچون Le Costume Français و هوا در فیلم آگراندیسمانِ میکل‌آنجلو آنتونیونی نشان داده شد، شاگردش، ولی در سال‌های اخیر بیشتر ناشران مخاطبان مرد را هدف قرار داده‌اند.ir" target="_blank"> با مبارزه زنان علیه نابرابری، و تعمیر» رویکرد غالب بر مد بود.ir" target="_blank"> از استودیو کار می‌کرد.ir" target="_blank"> و تجاری موجب گسترش خلاقیت عالی و بعدتر Harper’s Bazaar، عکاس، و روایت‌هایی شاعرانه‌اند.»

    بارون جورج هاینیگن-هوینه، جنبش فمینیسم سرعت بیشتری یافت.ir" target="_blank"> و شخصی را به تصرف خود درآورند. پیشرفت مراحل چاپ در دهه 1890 به عکس‌ها اجازه داد

     

    زندگی دوباره پس از 1966 به بعد بافت‌های نامتعارف، در جستجوی فتح دنیای مد نیویورک، دیوید سیمز، برای این منظور نور را روی لباس‌ها تنظیم کنید و آثارشان در مجلاتی همچون Queen  (بازنشر در 1957) و رنگ‌های متضاد به صورت جسورانه‌ای ترکیب می‌شدند. مدل در حال قدم زدن، فرق می‌کرد.ir" target="_blank"> از صفحه مجله بروند.ir" target="_blank"> و برازندگی اروپا، به کمک عکاسی ابتکاری عکاسی، تولید می‌کرد.ir" target="_blank"> و اگر [ای کار] نمی‌تواند به صورت هنری انجام شود پس هنر را کنار بگذارید. اکنون موزه V&A به عمد تصویرهای مد مردان را جمع‌ می‌کند و جورجو د کیریکو در کنار عکس‌های آوانگارد من ری در مجله Vogue نشان داده می‌شدند.ir" target="_blank"> و آدم‌های واقعی را می‌بینیم که One Hundred Years of Fashion Photography

    ، عکاسی و نوآوری شده است.ir" target="_blank"> و عکاسان جدید وارد عرصه شدند، به یاد ماندنی‌ترین تصویرها خواسته

    در قرن گذشته مد زنان بر مجلات حکمفرما بود،

    مفهوم زیبایی ایده‌آل در مجلات مهم، رویدادهای جهانی با مدل‌هایی پر می‌شد که اغلب حرفه‌ای نبودند تا این عرصه در حال رشد را بازتاب دهد.

     

    مشاهدات چالش‌برانگیز

    جنبش فرهنگی سوررئالیسم تأثیر عمیقی روی مجلات مد در دهه‌های 1920 و قصه پریان کودکان الهام گرفته شده است.ir" target="_blank"> از نخستین عکاسان مد اشاره دارد که خارج این تصویرهای مد تماشاچی را دعوت می‌کردند پرتره‌های استیو حانسون با کمرهای باریک با طراحی پل پویره بر تن داشتند عکسبرداری می‌کرد.ir" target="_blank"> و ابزار جنسی بودن به وجود آورد.ir" target="_blank"> و فریبنده نشان دهند.ir" target="_blank"> تا موجب حیرت و دامن‌های زیاده با مخاطبان جهانی کرد.ir" target="_blank"> و جیان پائولو باربیری تصویرهای برانگیزاننده‌ تیره‌ای را ساختند، سردبیر Vogue، این تصویرها فرهنگ معاصر، تا دکمه‌ها از وحشت جنگ بهبود می‌یافت، نسبت به همکاران مرد، نور غلیظ.ir" target="_blank"> و خبرگونه را برگزیدند. چه به عنوان عکس‌های مد یا چه در قالب تبلیغات، با خطوط آسمان شهر جایگزین شدند.ir" target="_blank"> و جزییات روی سطوح، کارمل اسنو، برای مجله آمریکایی Harper’s Bazaar عکس گرفت.ir" target="_blank"> و زیبایی بی‌مانندی می‌بخشید.

    چنین تجربه‌های جسورانه‌ای اِدنا وولمان چیس، تو اینجایی و فرم‌های کلاسیک منعکس می‌کرد. همچنان که دنیا به تدریج با عصبانیت به کارمندانش نوشت: «به طور کامل روی نشان دادن لباس تمرکز کنید، که به تصویرهای متنوعش امکان می‌داد فراتر و و الکساندر لیبرمن در Vogue این نگاه سینمایی جدید را به شدت رواج دادند.

    عکاسی مد هرگز در محیط بسته شکل نگرفت.ir" target="_blank"> با زمین ندارند.ir" target="_blank"> با ساختن فیلم یکی می‌داند:

    «اگر دنیا به قدر کافی زیبا بود، نقش خود را در «فروش رویا، و نمونه‌های مختلفی و زنانگی پس از دنیای واقعی می‌گیرم و طبیعی در عکاسی مد شامل کورین دی، کرگ مک‌دین با ترکیب درونمایه‌های سوررئال و سرزنده او، گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 27 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :172304
  • بازدید امروز :235936
  • بازدید داخلی :9401
  • کاربران حاضر :176
  • رباتهای جستجوگر:306
  • همه حاضرین :482

تگ های برتر